S.

8.28.2012

We belong to the stars.

Har haft en otroligt ovärd dag idag,sov i går natt med 3 täcken 2 tjocktröjor 2 par mjukisbyxor och en bauta stor lurvig vintermössa,ändå darrade man som ett asplöv.Jag tror att nollningen och allt dansade i poolar och regnväder har börjat jobba på sina konsekvenser nu.Känns ju toppen!
Men hela dagen har gått segt,jag hade übersvårt med att hålla ögonen öppna under lektionerna och som kronan på verket väntade yttligare 2 timmars traffikskola när jag kom hem.
Nu vill jag bara somna direkt så att jag slipper gå omkring och bära på känslan av att huvudet kommer att spricka varje gång jag hostar.Förhoppningsvis kan jag har återhämtat mig imorgon!!

I've had the most sucky day today.I slept last night with 3 quilts 2 fat sweaters 2 pair of sweatpants and 1big ass shaggy winterhat,but I still treambled like a leaf.
I think the dancing in pools and rainweathers have finally starting to work on the consequences.Feels this great!
But the whole day went by sooo slow,I hade such a hard time to try to stay awake in class and as the cherry on top,another 2 hours of drivingschool waited for me when I got home.
Right now,I just want to go straight to bed so I don't have to walk around with the feeling that my head's gonna explode everytime I cough.Hopefuly I have recovered tomorrow!!
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar